Tuesday, March 30, 2010

Wedding Cake


credit: google images

Olla,

Ush! rajin betul menghapdet! huhuhu

Ye lah memandangkan tarikh dah bagai tak sabar menghampiri diri ku ini, maka semua benda perlu menjalani progress dengan hebat.pergh!!ayat gila ntah apa apa. ;P

sekarang ni aku sedang dalam proses menempah wedding cake. Aku sukakan cake yang ada cup cake. Apakah jenis ayat yang aku guna ini??harap korang paham. ;D

Bukan aku tak suka cake biasa orang buat, such as like this, memang cantiksss sangat2.



credit: google images

credit: goole images
cake dia nampak suci sangat...


credit: google images



Tapi aku lebih berminat pada jenis cupcake, nampak sweet jek, lagipun memudahkan orang2 yang nak ambil makan. Lagi pula aku bukanlah penggemar cake. :P gila pentingkan diri sendiri.hahahha...Bukan..bukan pentingkan diri sendiri, tapi kalau cake aku 3 tingkat, setiap tingkat perlu dipotong untuk bagi pada tetamu atau sesiapa yang nak makan, bukan ke leceh sikit, kalau cupcake, kamu nak kamu datang ambil jek, tapi siapa cepat dia dapatlah konsepnye. Itu saja...memudahkan kerja lagi baik dari merumitkan keadaan.

Semalam aku ada baca blog Q&A takut kalau majlis aku terjadi seperti Qis, untuk Qis apa pun kecacatan yang kamu katakan, bagi saya semua yang ada di majlis kamu tampak sempurna. Kita merancang, yang tentukan adalah DIA, sekurang-kurangnya awak dah pun berusaha untuk memberi yang terbaik. ;)

Jom tengok cake2 yang aku rasa suwiitt jek, korang jangan pula beranggapan cake aku nanti adalah vogue da vass yer..ai simple jek orangnya, jadi jangan mengharap sesuatu yang gempaksss..


credit : Chunky bites


credit : google images


credit: chunky bites


credit: google images

5 comments:

  1. kite suke la cake+cupcake yg kaler ungu ni.
    simple tp gojes.

    ReplyDelete
  2. wah!! ye ke???kita punya citarasa yang samlah..june pun suka yang purple tu..heheh

    ReplyDelete
  3. lawa semua2 cake 2....tapi yang purple 2 lawa..:-)

    ReplyDelete
  4. acik: tu la jun pun ske yg tu..simple n goejs jek rasa.hehehhe

    ReplyDelete