Saturday, April 24, 2010

Wedding song



Erlow....

Kepala tengah sesak sekarang ni..oleh itu mari berbelog untuk meredakan kemarahan melanda diri. ;P

aku sekarang tengah mencari lagu untuk wedding aku nanti..ihiks! mengada nak lagu pilihan sendiri konon..tapi tidak lah aku mahu banyak2, cuma aku tengah mencari lagu yang sesuai masa pengantin berarak dan potong kek.

Ada juga lagu2 yang aku dah list out, cuma mahu minta pendapat dari kalian..puhlissss sayang ku sekalian..bagi la sebarang 2 3 4 lagu yang kamu rasa sesuai untuk berarak dan potong kek....


comel betul tok ti ni tau..geram aku!

ini antara list lagu yang aku suka:

yvi-nuno - janji suci
BCL + Ari lasso - aku dan diri mu
Anuar Zain - Im the lucky one - catchy je lagu de. ;D
Afgan - bukan cinta biasa
Gerard Joling - Everlasting Love ;P **jiwang nye ai..auuwww**

lagi????

owh, nak citer sekali untuk lagu di dalam majlis aku nanti. Masa majlis akan ada campuran lagu lama dan baru...sebab masa hari tu FMiL ada cakap dia suka dengar lagu lama2 dekat 1 kenduri kawen dia pergi.

Mula tu aku cuma mahukan lagu baru dan terkini, hot dipasaran je..heheheh...tapi lepas dengar FMil cakap macam tu terus ubah fikiran, kena jugak ada lagu lama2, bukan orang muda je datang kenduri kita tu kan, orang lama2, makcik2,pakcik2 kita pun ada juga jadi tetamu kehormat kita. Mereka mesti terimbau kenangan kalau dengar lagu2 lama ni. Tapi untuk urusan lagu lama, aku serahkan pada abg PA ku nanti, lagu baru aku sediakan. Adil dan saksama.

Owh, korang tolong eh bagi idea untuk lagu ni. Masa semakin mencemburui aku sekarang..cepatnya masa berjalan...help!!!!

ps:: aku pun suka dengar lagu lama-lama ni. Jiwa tuwe sket ai ni...hahahah

1 comment:

  1. gigi-11 januari..

    yvi nuno-sempurna

    aizat-susun silang kata

    Tina Arena & mark anthony-i want 2 spend my lifetime loving u...

    =) hope will help u..

    ReplyDelete