Tuesday, June 22, 2010

2nd: on the day

sambung lagik!!! ;D

aku tidur pagi tu dalam pukul 3.30am kot....bangun semula around 6.30am. Ngantuknya adoyai...tapi sangat magic aku rasa pagi tu, sebab aku langsung tak lapar sedangkan aku hanya makan pagi semalamnya. perut rasa kenyang jek.huhuhu...

7.30am pemekap aku datang ;D i just called her Chacha. Masih new tapi not bad, suka gaya makeup dia, sesuai dengan aku yang suka something yang simple tapi nice.


rumah time tu macam kapal perang ade jugak, tapi apo nak dikato..redah jek.. ;P
pic credit to : Chacha

selepas melalui proses makeup selama 1jam setengah ** patutnya 2 jam aku minta dia cepat2 sebab nikah pukul 9am**


auuuwwww! ai dengan si pemekap. :D thanx darling!

bila dah bertolak ke masjid, dapat called " sayang, dady tertinggal samping nikah dekat hotel" kalau korang dapat panggilan macam tu korang rasa apa???? aku nak nangis uolllssss...marah dalam hati ni jangan di cakaplah...adoyai..tapi bila mak cakap " along dah cuba sediakan, dah usaha..kalau benda nak jadi jadi juga..jangan marah2..redha, yang penting nikahnya bukan sampinnya", walaupun masih marah aku reda jugak la..hurm..penat tau..macam2 sediakan, tapi...hurm....sob sob...


owwhhhh.lihatlah buah hati saya tanpa samping..huk huk..tak pe sayang janji awak berjaya dengan SATU LAFAZ! :P

saat2 ingin melafazkan ijab dan qabul, kaki aku menggeletar, jari jemari menggigil, dah macam aku pulak yang nak kena henjut tangannya dengan tok kadi. Sebaik lafaz sah pertama air mata tanpa dapat ditahan terus mengalir : dalam hati " syukur segala yang dinanti telah pun tertunai, kini aku bergelar isteri kepada MOHD ABDUL HALIM"

hari indah tapi penuh drama, sepanjang sesi keluarga sakinah aku menangis je..dari saat penyerah bapa hinggalah ibu, air mata tak henti2 keluar. Tapi aku bahagia.

:: yang tak indah cuma sampin, tapi sekarang semua jadi indah, walau dalam gambar sampin tak ada, aku tetap isteri kepada my vitamin. :D

ps:: hari2 makin cinta pada dia. ;P

No comments:

Post a Comment