Tuesday, July 20, 2010

1st: Majlis Bertandang

erloww lalink...

terasa sangat lembab kali ni aku nak menghapdet..ai banyak keje uollsss..bizi..

rasanya hapdet tentang majlis resepsi sudah pun tamat maka kita sambung ke majlis bertandang/ sambut menantu.

Majlis bertandang/sambut menantu ni di rai dengan sederhana..tak ada pelamin singgah sana raja sehari dua hari, hanya meja santapan dan mini pelamin **eceh! tadi kata tak ada.** tapi pelamin ni bukan aku n my vitamin yang pilih ia adalah pilihan kakak my vitamin. Katanya nampak janggal pula jika mak pengantin hanya duduk di meja makan beradap ketika tetamu bersalaman, rasanya lagi elok jika di dalam rumah. Maka terhasillah mini pelamin ku..sangat simple, tapi aku suka. ;D nampak klasik, duduk bersimpuh sambil tetamu masuk ke rumah untuk melihat pangantin **menantu** . malu ai..auuwww! ;p

jom layan picas...

owh untuk makluman majlis di terengganu tiada khidmat photog, hanya abang ipar my vitamin yang jadi photog, tapi picas yang aku bakal pamerkan ni hasil ikhsan makcik2 vogue aku..ihiks!

start with makeup dan seterusnya lihat sendiri yer....


wajah bulan aku sebelum makeup **mencik dengan bekas jerawat**


selepas di makeup. aku suka makeup ni, sangat soft. i loikee!!


pic credit to : anis
with my bumbum..auuwww!!!


meja santapan, hidangan di sediakan oleh kakak my vitamin, sangat nyum nyum...sedap!! kalian nampak tak bunga pahar tu? itu dikatakan adat johor, kena bawak 1 pahar ke pihak lelaki sebagai cenderahati kot..kot la...aku kurang pasti. ;p


sorry pic penuh untuk khemah ni tiada dalam simpanan plak. purple+pink = suwwittt!!


my sis, my mom, love u all!!muah!


my hensem boy..kesayangan aku nih..


my dad n stepmother n my lil adikssss...ramaikan???ahaks!
owh! nampak tak mini pelamin ku itu...simple jek..ok la kan, atleast amik pic ade backdrop yg cantik.kan kan...


my mom n my MiL..love them both!


the last 1 my vogue da vass auntiess...dorang lagi vogue dari ngantin..camne nih???

jangan tanya kenapa baju pengantin sama dengan family, tak tahu nak jawab apa. Bila beritahu mereka tema pihak lelaki purple+pink, diorang pakat nak color purple, tup tup tengok baju sama ngan aku..adoyai..tak pe..redha...

Apa pun majlis berjalan dengan lancar. Alhamdulillah..syukur..penantian ku berakhir juga. Amin..

Next episode: acara bersama keluarga my vitamin **keluarga saya juga sekarang..suka!!**

No comments:

Post a Comment