Monday, September 6, 2010

nak raya!!!

salam uolssss...

mesti korang sumer dah semangat nak raya kan..aku pong!!!! ehehheeh

lagi semangat bila semalam dah amik baju raya...hoyeh!! suka sangat!! cantiksss! mengikut term & condition...kalau korang nak tahu, aku tempah kat kedai biasa je, dan tukang jahitnya semua OKU..paling kesian kakak ni tangan dia sebelah macam tak berfungsi, xboleh pegang apa2 pon, tp dialah ketua kedai tu. Respect beb! aku yang tak OKU ni pon tak reti menjahit.hurm....

Pastu semalam balik Muar, rumah mak angkat...diorang ada buat majlis khatam quran..sedapnya nasi beryani abah masak...memang nyumssss!! nak resepi??? alorh...tak belajar pulokkss semalam..aku tau makan jek..tolong2 mana yang patut, tak sempat tuntut ilmu.hiks!

balik je dari muar, terus dengan semangatnya men'try' baju baru...hahahha..gila semangat. Habis semua ksut, beg BARU**nak jugak tunjuk BARU besar2..hahahha..** aku keluarkan. Gila! macam kanak2 dapat mainan..dok melenggang kangkung depan laki. Si suami dok geleng kepala tengok peel bini.huhuhu... mak seronok noksss...ni kan raya pertama bersama suami..lain okeh feeling dia..walaupun ada terselit sedih tak dapat raya dengan family di johor, tapi feeling nak raya tetap ado...johor ke terengganu ke janji balik kampung..jumpa mak jugakkkk..kannnn...hheehhe

teaser baju???esok ah...tak pon tunggu lepas raya ek..aku kasi hapdet sampai muntah.huhuhuhu...



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN

No comments:

Post a Comment