Wednesday, October 13, 2010

Manja terlebih

ollaa....

dah 2 kali post pasal lagu jek..bosan kan?hehehehe...

hari senin hari tu jiwa sedang kacau bilau, sedih tak ingat. Balik rumah pon moody jek..rasa nak marah2 jek..hubby tengok pon blur2, pehal bini aku nih?

Masa pergi Mydin, shopping barang dapur..terjumpa pulak Pn. Qis ** design baju kami cantik!** kita...hiks!
borong2 apa yang patut, balik rumah merengek minta hubby masak mee goreng..mee goreng dia sedap! aku? kalau suruh masak mee goreng macam suruh g bergaduh, sebab masak mesti tak menjadi. ntah pape ntah, bila tak jadi mula aku nak berangin. huhuhuh...

Sebungkus mee yang dimasak, licin di makan oleh kami berdua saja dengan jayanya.ahhaha..hebat! selalu masak setengah bungkus je, di sebabkan bini terlebih manja, dia masak lebih konon untuk makan pagi sebelum pergi kerja, supaya perut bini dia yang leper di harap membuncit sedikit, harapan tinggal kenangan sajor...malam tu jugak den belasah kasi licin...hahahha...tapi perut den? menten kempis je..siap bunyi2 lagi macam orang belum makan.hahah..


thanx dak mok masakkan untuk ami..awak masak memang sedap!!

sebenarnya, kawan baik aku datang, sebab tu mood puting beliung, bayangkan dari hari jumaat sampai la ke hari senin tu, aku asik la nak menagis jek...kena tegur sikit nangis, hubby balik lewat sikit nangis. rupanya emosi terganggu.hahahah..gedix pulak aku bulan ni, tak pernah wat perangai macam tu,selalu aku tau nya nak mengamuk, kali ni cengeng plop.huhuhu....

ps:: nasib laki aku tak meroyan tengok bini, tak masak balik kerja, pastu wat muka asam kecut. ;p!

3 comments:

  1. wah seronok nye laki masakkan. sorga mek!
    masak kalo x jadi mmg nk angin kn? ahaha..

    ReplyDelete
  2. hahah..tau xp...pastu paksa laki makan.jahat x? yang hubby plak makan, madang cakap sedap jek.amik hati...huhuhu

    ReplyDelete
  3. hubby harus pandai amik ati. kang dapur kene asapkan sendiri. keji x? ahaha..
    ampunnnn...

    ReplyDelete