Thursday, January 6, 2011

Wedding:: Putrajaya::Nilai::JB

korang....

sorry dulu boleh? he.....ni cerita basi sebenarnya..layankan je aku ni ek... ;p

on 26/12/2010 ada 2 wedding. 1 dekat dewan presint 8, tema majlis merah putih hitam kot. ;p, 1 lagi dekat kg LBJ(labu johnson), Nilai, tema majlis purple putih.

Ulas majlis presint 8

Ni kawan hubby aku, kawan2 main kereta ** kadang rasa kereta no1 aku no2.boleh?**

Awal gila aku sampai, kul 12.30pm dah sampai, sebab ingat majlis sanding pukul 1, dalam kad tak pulak tulis pukul berapa, aku assumie pukul 1, standard time la kan. sampai terus ngap dulu, kasi perut kenyang. Foods memang sedap, tapi entah kenapa kejadian tak diingini berlaku esoknya. Rasanya kejadian tu paling orang risau kalau terjadi.

meh la tengok gambar yang tak seberapa aku amik.

sorry la jauh gambarnyer..tapi pelamin dia aku suka.kemas.


pengantin berarak..baju merah hitam. Nice. Mesti terimpak duduk di pelaminan putih bersih dengan baju merah hitam. ;D

ulas majlis LBJ, Nilai

Ini tempat memang mencabar kebolehan aku laki bini membaca map. Kami memang hebat bab bab map ni.;p

kooooooo....aku dah hampir ke sendayan tau tak....u-turn semula, lalu jalan apa ntah, sana sini sana sini, tetiba sampai dewan.puff! magic! pastu sampai BELAKANG bukan depan dewan eh. dulu pon ada sekali jadi cam ni, ntah mana2 aku lalu, tau tau boleh sampai tempat yang di tuju. lucky me. ;p tapi aku sampai dah pukul 3.30pm.dang!

Foods kali ni masakan kampung, ayam goreng dia nyummmssss! makan kali kedua dengan banyak macam belum makan sehari suntuk.emang dasar ko jun!

Even lambat sempat tengok pengantin berarak. Hebat! berarak pukul 3.30pm.kawan (groom) aku ni memang sengal sket, relax je datang pukul 2 senyum2 belom siap hape pon.boleh?

ni la si pengantin selamba. Atas pelamin siap bawak kuar keris tunjuk kat hubby aku.adoyai...


si tikus akhirnya selamat jadi suami orang.


cam main pondok2 je aku rasa.hahak!

dia makan dengan penuh selera.hahah...



eh? tentiba jek pengantin basi ni kan....kikikiki

pastu minggu lepas, balik JB, wedding kawan baik aku. time aku hati punah ranah dia lah penglipur lara merangkap ejen cari jodoh. hahah

Pembuka Majlis Kawen 2011 - 1.1.11-

Ulas majlis JB- Hotel Selesa, Pasir Gudang

Majlis bertemakan tradisional. Persalinan songket, coklat gelap, susun atur majlis yang kemas dan teratur. Makanan memang terbaik! ayam masak asam pedas dia memang nyummy! ada sup tulang, ada apa ntah lagik, banyak benor, nak tengok lama2 orang ramai beratur nak amik makanan.

so meh tengok gambar.



eh? pau kacang...heheh..mesti muka tuan tanah ada.. ;p nak ke dewan, kena naik tangga. lupa amik gambar pintu gerbang **pintu gerbang gitu**.


Nasib dapat tempat depan jugaklah, walaupun tepi sekali...jadilah...

si lelaki itu kawan baik aku, yang perempuan bff adik aku. ;D


live band. cool wooo....suara budak pompuan ni memang sedap. muka comel. brother baju putih tu, suara dia kewl!rock!

Nak tunggu amik gambar dengan pengantin macam lama sangat, lagipun tengok dewan dah makin kosong, segan pulak. Nyesal tak tunggu! ramai kot kawan lain lepak sampai habis majlis. Masa sampai tu, kenkawan duduk barat, aku duduk ke timur memang haram la nak nampak, lagi pulak dalam dewan yang romantik gitu kan. ;D

okeh, dah tak de hutang dah. sorry la gambar memang tak memuaskan. Janji Adooo... ;D

ps:: hubby aku ajak kawen skali lagik.boleh? comelkan dia. heheh

No comments:

Post a Comment