Monday, February 27, 2012

My BFF Wedding :: Sally Kesayangan Hamba ;p

Salam uolllsss...

Semalam pergi wedding bff aku, orang sebok wedding Lisa & Yusri, aku pon sebok jugak pergi wedding. hiiiiiii
Akhirnya...Kahwin jugak kesayangan aku sorang ni, tinggal sorang je lagi, mudah-mudahan dalam masa terdekat ni heee...
Aku sampai majlis dalam pukul 3 kot, lambat gila kan, sesuka je..nasib baik pengantin masih ada lagi, belum kemana-mana. Aku suka datang lewat sikit, sebab orang dah kurang, so tak la tersesak sangat, tapi kurang best terlepas moment pengantin berarak.heh!
Tapi kalau datang lambat sikit, boleh borak lama sikit dengan pengantin, dapat special sikit ngehhhh...spesel sangat la ko kan..... ;D
Patutnya datang dengan bff aku lagi sorang, tapi anak dara sorang tu, lambat sangat..sampai mengamuk anak aku, yang kesudahannya tidur. Kuss semangat kalau mengamuk nak susu, bagilah botol macam mana pon tetap tak mahu, apatah lagi dia boleh bau mummy ada, kalau mummy ada mestilah favorite milk dia ada, padahal cu botol dia pon cu yang sama jugak, tapi biasalah...haruslah demand. Lepas dapat apa dihajati barulah senyap lalu ketiduran..hihih..maka baju mummy pon kerenyukkan..hahahah..dah ada anak gitulah kan. ;D

dah dah, tak yah citer pasal si kecik bam tu, jom tengok pelamin pengantin, glam rocks yaw!
HITAM bling bling gitu..heee

 
abaikan je budak 2 orang tu yer. Suka gitu bling bling tu.

 
bride & groom in grey attire. Just nice tapi kalau pakai white or red lagi kebabooommm! ;D kemainnnnnn ko yer kalau pasal mengomen. ;p

 
Muka gembira lepas bangun tidur. Ceria jek..ketawa sampai nampak gusi, suka sangat la tu.

 
bila mak nak mengepoh amik gambar haruslah passing pada bapaknye. Tapi bapak jugak tukang amik gambar.huhuhuu...multitasking gitu.. ;p

akhirnya sampai jugak anak dara sorang nih, terus amik gambar, tak cukup sorang lagi, mana ntah si kecik sorang tu, tak dapat dihubungi, message pon sonyap yo.

Wah! gitu..lama-lama pandang. rasa kelakar pulak, kemain diapit para wanita lagi si pengantin lelaki. muka malu-malu jek. ;p

Macam biasalah kalau dah pergi wedding kawan sekolah mesti berjumpa jugak kawan-kawan lain, jumpa la 2 orang ni, sempat juga bercerita tentang breastfeeding, serasa macam 1 fenomena * fenomena katanyaaaaa...hahahha* pulak brestfeeding ni kan. Alhamdulillah..mudah-mudahan dengan niat baik kita ni Allah s.w.t permudahkan urusan para ibu.
Kata kawan aku ni, dekat opis dia, mak mak semua dok pakat mengepam dekat opis, bagus yerh? lagipun gadget untuk BF dah semakin banyak, segala keperluan dan pendidikan untuk BF pon dah banyak. Info melambak kot dalam tenet ni, ko google jek la. :D



Nah! amik gambar penutup! anak dan ibu. bff aku cakap, anak makin tembam mak makin kering ;p





No comments:

Post a Comment