Friday, March 15, 2013

kata orang..eh kata aku kot? ;p



kata orang..sat sat..kata aku....

isteri cermin suami, suami cermin isteri. kan? ke tak?

bagi aku, kalau nak tengok suami tengok isteri dia. kalau nak tengok isteri tengok suami dia. CERMIN.

paling tidak pon bila dah jadi isteri ni jadilah cermin yang baik untuk suami.

kalau pakai cantik orang cakap pandai alim jaga bini.
kalau rumah kemas orang cakap pandai bini alim kemas rumah
kalau anak gemok gedebob pandai bini alim jaga anak
kalau bini pon gemok jugak pandai alim bagi bini makan

gituuuuu....

kalau part suami pulak

orang akan cakap pandai bini alim jaga dia.

gituuuuuu......

kan? ke tak?

tapi apa pon sebagai suami dan isteri pandai2lah menjaga kekurangan bersama..aib suami isteri jaga, aib isteri suami jaga. Isnyallah terpelihara rumah tangga. Amin.






2 comments:

  1. suami isteri kena saling melengkapi. tak boleh sebelah pihak je kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul, kena dua2 pihak..barulah betul. :)

      Delete