Wednesday, August 12, 2009

minda bicara karut

Bodoh itu dulu aku
Gila itu juga aku
Apa kau rasa kau bijak bila aku mengaku bodoh dan gila

Berbicara tiada suara
Berharap ada yang bisa ngerti apa yang disua
Gila kali kita bisa ngerti apa yang dikata tanpa nada

Itu dia hubungan bodoh yang aku jalani dulu
Bisu mengisi ruang polos antara kau dan aku
Menjunjung ego setinggi langit takut dibilang bacul mengaku cinta

Apa itu kau dan aku
Yang kini menangisi cerita dulu
kerna bodohnya kita
mengharap perngertian tanpa mahu kompromi

Hujah bengong membuat bengong
Kisah dangkal menjadi mengkal
Menuding tunjuk tanpa sedar empat yang lain membalik diri
Itu dia kau dan aku

Bodoh itu kau dan aku
Menjadi gila kerana singkat otak
Membuta mata mentuli telinga
Tertutup jiwa
Hati mati
Itulah kau dan aku dulu

Bodohkah kau mengata cinta
Atau aku yang bodoh mengaku cinta
Atau kita sama kerna bodoh dalam cinta

No comments:

Post a Comment