Monday, August 10, 2009

START UR DAY WITH SMILE

heheheheh....apakah??

hoyey!!
hurey!!
yippi!!
lalala!!

mesti kamu konfiuskan.apakah??

yer..aku dah sihat sekarang..alhamdullilah tiada lagi muscle pain!!yey!!
terima kasih nenek denah..sangat hargai pertolongan nenek..
macam mana boleh baik??
berurut...

apakah??
aku tahu aku muda, tapi aku masih lagi percaya dengan urutan mencari urat yang tersimpul lagi baik dari pergi jumpa doctor kena injection sampai bengkak bagai, cuma aku yang lambat bertindak..kenapa lambat padahal dah tahu??

1. aku sangat bz sampai tak boleh nak cuti ahad juga kerja jadi kuli.
2. anggap remeh
3. lebih percaya doctor ** sebab dekat umah je hospitalnya**
4. jauh ** aku pergi muar okeh**
5. konon rasa diri tu kuat untuk tahan sakit
6. tak mahu digelar manja n mengada2 sampai susahkan diri sendiri juga my vitamin.=P!

meh cerita sket perjalanan ke muar.
hari jumaat kerja macam biasa, balik kerja mandi2 tunggu my vitamin datang nak pergi pasar malam dekat precint 2 =P! sakit2 masih lagi nak berjalan.

dah siap makan dekat bulatan JPM tu ** official name aku xtau** aku pun balik rumah packing barang berangkat pergi dengan my bestfren ever..WAN.
my vitamin tak jadi ikut sebab sabtu kena stand by pulak..xbesh!!
sampai muar dah pukul 12 malam, then makan lagi kemuadian tidur, cakap pasal tidur wan pertama kali tengok aku tidur dan dia percaya betapa aku seksa untuk tidur selama 2 minggu itu.tidur dengan nyenyak ditemani nyamuk yang menyanyi di telinga, ahhh merdu** hangin je rasa tapi nak wat cam ne lagi dah nama pun kampung bukan putrajya flat tinggi 20 tingkat**

esok pagi2 dah bangun, pukul 9 memulakan misi ke rumah nenek denah.
apa 1st impression dia pada aku??aku dia ingat lelaki...huk huk!! malu wei...apa nak buat..nasib badan..dah TERRRgunting...huhuhuuhu...
urutan yang lembut bagai tak terasa..segala urat yang tersimpul dilurutkan,semua bengkak disusutkan.besh!!aku memang tak sekali nak berurut tanpa sebab, tapi nenek ni memang POWER!!

katanya urat aku ni dah tersimpul, salah satu sebabnya aku angkat benda berat2..mana taknya kalau PC aku dok angkut macam angkat beg laptop je kan.haih!!
urat besar aku dah bengkak,sebab tu aku rasa sakit sangat..alhamdullillah sekarang aku dah sihat dengan bantuan nenek denah dan dengan izin ALLAH..

untuk kalian diluar sana dan pada sesiapa yang membaca**kalau ada yang baca** aku just bagi 2cent la..pergilah berurut kalau korang tu ada salah tidur ke**bagi yang kritikal cam aku lah**, korang terseliuh ke, sakit2 badan ke,tak boleh sendawa ke, kentut ke, sebab hanya yang pakar je tahu apa yang perlu di lurut.kalau setakat nak urut saja2 bolehlah pergi SPA bagai, tapi kalau untuk kesihatan jumpalah dengan orang2 lama..sebab dekat SPA tu, diorang urut pakai tonyoh je..**mulut memang tak ada insurans aku ni =p!**

so sekarang aku boleh tidur dengan lena dan hari ni aku datang kerja dengan SENYUMAN..
kalian pula??

No comments:

Post a Comment