Saturday, September 19, 2009

Gurindam Jiwa

hohohoho..macam biasa sabtu adalah hari bekerja bagi aku.
yer..aku tak hamik cuti hari ni..after kerja (haf day je pun) aku terus lincah balik JB..tapi sedikit yang ingin dikongsi kerana kerisauan melanda diri adalah ini....(sila lihat bawah)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

**picas ni memang malam tapi keadaan serupa juga berlaku waktu siang**

wa!!! apakah ini juga akan berlaku pada aku untuk tahun ini??picas ini aku ambil masa balik untuk berpuasa pertama dikampung halaman terchenta.haih!!
tapi jiwa raga jadi seronok kerana bakal berjumpa ini...


** masa kecik kami tak pernah sebulu-bulu tapi sekarang dia kesayangan aku**

owh picas ahli keluarga yang lain tak dapat nak tunjuk sebab malas nak uplod..huhuhu...

sekian gurindam jiwa ku yang lara takut melihat lebuhraya sebentar lagi...

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN.

No comments:

Post a Comment