Tuesday, January 19, 2010

Rempit jom!

olla...

semalam aku pergi layan citer ADNAN SEMPIT!! eauwww!! tapi aku tak lah merempit, aku tetap pergi naik si comel ku, motor cepai (EX5) simpan diam-diam kat rumah..huhuh..ADNAN SEMPTI memang lawak giler..tak boleh blah ketawa samapi hentak2 kaki, si my vitamin lak ketawa tak hengat donia...gelak kuat giler sampai aku lak tukang tutupkan mulut die bagi cover sket ketawa tuh...hohoho...lawaksssss....mula tu tak ada niat, walau terlintas pun tak da nak pergi tengok citer ni, tapi dah member ajak, pastu dengar plak komen2 dari kawan2 lain, aku ngan my vitamin pergilah layan jugak..layan pun dengan member2 jugak semalam dan hasilnya..memang terBAIKKKK!!

pergi la tengok rerakan sekalian..tak rugi wooo..seyes tak rugi..rasa nak layan sekali lagi jep...hahahah...

kerana nila setitik habis rosak rempit sebelanga!auww!!!



rating : 9/10 tak leh lah nak bagi markah penuhkan...

so tahun ni pembukaan adalah best!tak rugi aku pergi tengok. great job ahmad idham! olahan cerita yang bagi aku menarik. dan memang terbaiikkkk giler memang sesuai untuk tontonan semua golongan, sebab rilex je beb sebelah aku makcik-makcik lepak tengok wayang, gelak saing-saing kuat dengan aku.hahahha..cool la makcik!so korang2 yang belum tengok pergi la tengok...enjoy!

owh ye..lupa plak..hari sabtu dan ahad hari tu aku dah pun selamat dan jayanya pergi menghadiri kursus kawen di percint16, putrajaya...

hari pertama, fasi memang best, gelak sepanjang masa, tak dan nak menguap pun. hari kedua, mak aihhhhh...siap terlentok aku dibuatnya, sudahnya aku dok berbual dengan orang sebelah, hanya beri tumpuan pada tajuk penting nikah,cerai,rujuk dan prosedur perkahwinan..euff!!lega...settle 1 perkara. =)

1 comment:

  1. adna sempit : wa tgk lu kn,kecik besar..kecik besar...hahahahaa

    ReplyDelete