Monday, January 4, 2010

sedih

selamat petang!

selamat petang pada teman yang semakin jauh dari aku
selamat petang pada teman yang aku tak mampu untuk tegur
selamat petang pada teman yang aku sakiti hatinya
selamat petang pada teman yang aku sayang tapi hilang

aku tidak tahu macam mana nak tegur tapi jiwa dan hati aku hancur melihat dia yang semakin jauh..jauh dari landasan.
dia yang mengikut emosi tanpa sedar terus ke jurang hancur.bagaimana mampu aku menarik dia kembali ke sisi,memujuk agar kuat kental jiwa jangan mengalah pada sepi.
sedih melihat dia terus menerus dengan dunia itu,dunia yang segelintir tidak tahu atau tidak mahu tahu atau tidak terfikir pernah ada.
luka nanah mata telinga melihat mendengar.tolonglah apa daya aku lagi.usaha yang termampu sedaya upaya menarik untuk keluar dari gelap tapi tiada hasil kosong.
buntu!

sedih =(

No comments:

Post a Comment