Wednesday, August 25, 2010

headpiece

salam...

uolllsssss.....
hari ni ai ceria yu...pagi2 mama**MiL** dah wat ati ai ceria tau...sesi bergossip girl sedikit, ok ok tau bulan puasa tapi nak buat macam manakan...manusia yang pernah aku ceritakan dalam entri ini... kami bercerita tentang manusia itu..oowwhhh!!!!puhlissss....banyak sangat manusia itu mengata aku dan hubby, malah keluarga aku pon dapat tempias...sedih! aku doakan Allah s.w.t ampunkan segala dosa ko manusia.

eh??? tajuk lain citer lain...ai memang suka merapu..kikikiki **sindrom terlebih hormon gembira** ;D

sebenarnya baru ni aku bukak belog fofular Hanis Zalikha, entri dia menarik minat aku...dia cerita tentang headpiece & rambut pelsu **gaya nenek dolo2 cakap palsu**. Mana tau ada B2B yang berminat nak cari headpiece untuk di gayakan seperti Hanis Zalikha masa wedding nantikan...cantik nokssss... mak suka!!

hanis pinjam picca kamu yer...

atau macam ni ke...

euwww seksi!!

tak pon macam ni...


sangat gojes noksss....gambar ihsan google yer...

So aku bagi la link untuk sho tu yer..boleh beli online...tapi rasanya lagi bagus pergi sendiri..sila klik Headcoverzshop untuk tahu lebih lanjut atau korang klik jek belog Hanis yer..

Kepada B2B yang sedang bertungkus lumus menyiapkan segala tugasan untuk hari besar aku ucapkan semoga sukses dengan perancangan kalian...dah kawen cepat2 kasi hapdet! kikikiki...ai memang suka tengok orang kawen...

ps:: rasa nak kawen lagi sekali! ;P

No comments:

Post a Comment