Friday, October 29, 2010

sakit mata & cuti cuti cinta

salam..

owh cuti 2 hari cukup enak bermalas2 di rumah di temani TV bukan hubby yer, cik hubby haruslah kerja. 2 hari bermalas di rumah, bersantai buat aku gila malas nak kerja, tapi memandangkan esok turn aku kerja, maka gigihkan diri jugak.

owh, aku cuti bukan saja2 yer, tapi kerana sakit mata!
waaa...gatal wooo...sepet mata aku, yang dah memang sedia sepet ini. huhuhu


haaa..korang! jangan nengok lama2 nanti jangkit. Kalau jangkit dapat cuti 2 hari. kalau nak cuti 2 hari sila tengok mata aku lama2. hah! merapu!


Bila mata dah sehat, semalam melapang diri dengan menengok cuti-cuti cinta yang.... " tu! tu apa tu??nasi lemak 50cent??" bunguks! tapi FK memang jejaka idaman ku selamanya. ahhh!! *rasul iman dah hilang diingatan bila tengok FK** ;p


lihat!! kacaknya beliauuu....haaaiiihhhh....

aku bukan pergi dengan my bucuk...kalau dia tengok citer tu mau dia buat jalan cerita sendiri sebelah aku. kang buat aku hangin jek. huhuhuh...aku pergi dengan GF aku jek..layan cerita cam ni, tak leh dengan bucuk, dia menyampah. soba jek la den. Tak pe yayang janji awak bagi mamy pergi tengok dengan kawan. ;D TQ!

Balik dari tengok wayang dapat seprais...tak la seprais sangat, bucuk ai tak pandai seprais, seprais nih, tapi aku tetap sookaaa....



perfume..non alcohol..sedapp bau dia..macam KENZO Flower, tu perfume aku yang dia suka kalau aku pakai, tapi perfume tu dah lama habis, dan aku jenis tak beli perfume yang serupa untuk kali kedua, wajib! tukar!. buat pe dorang produce macam2 jenis tapi aku beli yang tu jek kan, haruslah tukar2, bervarisi dan inovasi.motippp??? aahhaha


comelkan botol dia. bau dia makin kuat bila kita gosok tempat yang kita sapu perfume tu, gosok sampai rasa hangat, bau dia akan semerbak bak kasturi.cewwaahhh!!!

dia beli satu untuk aku dan satu untuk dia. comel la awak..ai tu dah bagi saya BINTANG. eh???nak tengok BINTANG ai tak? meh meh...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

taraaaaaaaaaaaa.....


.

owh ini cuma angan2 sajer yer korang...BB pastilah bukan...sebab aku tak berkenan langsung dengan BB, jangan tanya kenapa, yang pasti TIDAK pada BB. kejam tak?? saper pakai BB jangan banned aku erh... ;p

meh kita tengok lagik!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

sikit sikit sudah.... ;p




wow!!! mimpi jadi kenyataan!! seploh tahun lagik kot! hahahahah....ini juga bukan walaupun menjadi pojaan hatiku....

ini dia si BINTANG

.


Samsung Star WiFi..pinkish! hubby yang soh amik pink **dia tahu bini dia ni dah sawan pink sejak uruskan pasal kawen ai tu, meroyan pink belom lagik hilang ;p**

Walaupun bukan BB, bukan juga iPhone 4, aku tetap suka nak lompat2, nak terkinja2 dapat gift dari cinta hati. Yelah sepanjang bercinta, dia bukan jenis suka manjakan aku dengan hadiah ke, seprais bagai ni. Dia cakap, lom confirm tak leh manja2 kan dengan benda2 ni semua, nanti mengada lebih, wahahahahha...dasat okeh bucuk aku tu..tapi bila dah kawen, rasa dihargai bangat sama kamu. Ternyata nak mebgecap bahagia kita perlu lalui jalan sengsara dulu. Bahagia memang ada, tapi perlu di cari dan sabar dengan dugaan. Bila ingat dugaan cinta kami, rasa tak percaya kini aku isteri dia yang sah. :)

Semoga kamu tak berubah, semoga kamu kekal seperti sekarang, semoga aku tabah mengharungi jika dugaan melanda, semoga Tuhan menjaga perhubungan kita ini. Amin.

ps:: cinta itu lebih indah bila kita pernah merasa pahitnya.

pss:: gila entry tajuk lain, cerita benda lain, caca marba jadiknya. ;p

No comments:

Post a Comment