Wednesday, November 10, 2010

ASMARA

erlow..

gara-gara cerita Asmara tv 3 aku gigih cari lagu dalam drama tu. cari2 punya cari, rupanya lagu Anggun, dah lama tak dengar suara dia jadi aku lupa dia pemilik suara yang besar. Aku mati2 ingat lelaki yang nyanyi lagu ni.hahahahha...ye la dalam tv dengar sikit2 jek kot..** nak jugak menangkan diri yang salah ;p**

lagu dia menusuk2 ke hati...lagi la bila seiring dengan cerita yang terpampang depan mata, haruslah terbawa emosi **aku kan emo telebey** hahak!

meh layan sikit lagu yang merobek jiwa aku kala ini.

Berganti Hati

Satu persatu telah kuhapus
Cerita lalu di antara engkau dan aku
Dua hati ini pernah percaya
Seribu mimpi tanpa ragu tanpa curiga

Reff:
Ku tak ingin lagi
Menunggu, menanti
Harapan tuk hidupkan cinta yang telah mati
Ku tak ingin coba
Hanya tuk kecewa (Ku telah kecewa)
Lelah ku bersenyum lelah ku bersandiwara
Aku ingin pergi
Dan berganti hati

Satu persatu telah kuhapus
Nada dan lagu yang dulu kucipta untukmu
Rasa yang dulu pernah ada
Kini berdebu terbelenggu dusta dan noda

Back to Reff:

Kini ku sadari diri ini
Ingin berganti hati
Cinta yang tlah pergi
Harus berganti hati

Harus ku ganti hatiku kini
Ini harus ku ganti
Tak perlu ini lagi harus berganti…




ps:: aku rasa sepanjang hari aku cuma dengar lagu ni jek. ;p

4 comments:

  1. ai pon soka lagu ni june. memule pon igt laki yg nyanyi.

    ReplyDelete
  2. hhaha..kan kan..kita pon igt lelaki, skali anggun. ;p

    ReplyDelete
  3. sedeynye lagu nih june..nad suke gak tengok Asmara..tiap selasa memang malam je exclusively untuk tengok Asmara. hehe.

    ReplyDelete
  4. nad, betul2x...jun pun sama, hubby pun smpi da phm. ari selasa hari jun tgk tv, jd jgn la nak ngada tgk bola ke GT3 ke.mau majuk bininya. ;p

    ReplyDelete