Saturday, January 1, 2011

2011 with blast!

Salam semua....

Selamat tahun baru, semoga tahun baru ni akan membawa lebih bahagia, suka, duit, gembira dan apa2 je yang best! Heeee.... Memang sebagai manusia kita nak yang baik jer. Ye tak?

Macam mana sambutan new year korang tahun ni? Meriah? Ke korang cuma duduk rumah tidur? Duduk rumah tidur tu adalah sambuta new year aku dulu. Hahaha gila social retarded aku ni :p

Semalam aku rasa sambutan new year paling best setakat aku hidup ni, sebab aku sambut dengan my vitamin.... Haha gila gedix ko... Lagipula semalam kitorang sambut birthday adik sepupu aku yang ke 7... Very notty boy and sweet : D

Mama bday boy ajak makan kat TGI , suruh aku siap cepat2. Punya awal kitorang sampai sudahnya pukul 10 malam baru dapat masuk...lapar nak mamssss.... Nasib baik order makanan, tak lama nak tunggu terus sampai. Kemain suka lagi si kecik bila budak2 TGI tu nyanyikan dia lagu birthday. Tersenyum2.

Lepas makan terus gerak dataran JB dengan harapan ada pertunjukkan bunga api, sekali....haram.....nan ado. Nasib baik thistle hotel ada jugak lepaskan beberapa das bunga api, jadilah.... Bunga sebenar cuma dapat dengar dari jauh jek... Rasanya kat area stulang kot. Tak pe lah tunggu pertunjukka kat putrajaya jek ah . Hahaha.. Mengada benor :p

Stay kejap jek pon, jumpa BFF aku kejap, pastu chalo bete, balik rumah hey.. Sampai rumah terus bumm.. Lena sampai pagi. Heaven dapat balik kampung. Malam ni plak nak pergi wedging. Eh! Aku ada hutang entry wedding minggu lepas ek. Nanti la eh... :D

K ah, dah habis citer. Aku tak tahu nak update apa, jadi aku tulis je la pape pin. Janji! Adoooo....

Ps:: entry tak bergambar. Aku tak reti nak bg masukkan gambar dari henpon pintar nih ;p.
Pss:: henpon pintar tuan kurang nak pintar hahaha

No comments:

Post a Comment