Wednesday, January 19, 2011

ice room at bangi

yuhuuu...korang.... ;D

ceh! giler mengada nak ber korang korang. ;p

lapuk tak kalau citer sabtu lepas baru nak citer ai ni? tak kan?tak kan? hehehhe...
aku baru jek transfer gambar ni dari HP hubby aku..HP ai buruk, gambar tak tantek... ;(

sabtu lepas aku pegi Ikea, cari cermin.jaohhhh nooooo.....hahahahah..gedix.
ye la cermin adalah alasan semata mata, sebenarnya saja nak berjalan-jalan, bak kata hubby, asyik2 SK, alamanda, SK, alamanda.boring.

okeh.......boring ek, jom pegi Ikea, untung2 ada berkenan boleh leburkan duit.hahahah...

maka, dengan kadar segera yang tak berapa nak segera sampaikan my vitamin malas nak keluar dek kerana aku bersiap lama giler, kami pon menuju dengan jayanya ke Ikea, dan dapat membawa balik cermin yang di idamkan...eh..tak di idamkan pon, sebab cermin idaman adalah sangat mahal, RM154 mahal tak? kalau nak banding dengan cermin harga RM29.90? agagagagag..giler ko..aku kedekut kot.tak yah cermin RM154, RM29.90 pon cantek. ;p
cermin color coklat tukar jadi hitam. hidup kene kretip! ceh! setakat spray hitam ko nak citer pasal kretip.hahahah...

esok ah aku ambil gambar cermin tu, terlupa plak. eh????cam melencong citer kan? kikikikik....

aku nak citer pasal ICE ROOM kat bangi. cantek oooo kedai dier...gile ko..aku jakun tak tau ada ice room kat citu. ;p

meh meh aku tunjuk gambar meh.sejuk mata memandang, sejuk juga tekak ni dengan ice kepal + ais krim dia.


cantek kan.sukanya hijau! ** abaikan kete hitam itu yer...tuan dia terhegeh sangat nak amek gambar ;p**


ini kawasan luar dia, bagi aku cozy la, specially hubby ai kan merokok...tu yang sesuai sangat tu...


tomel menu yer....tantek tak luar dia? mel kan. pic dalam dia aku tak pulak amik. ;D


eh...tuan tanah mesti la nak posing kannnnnnn....hahahha sila tengok dagu tuan tanah, aku dah ada double chin weiiii....uwaaaaa...gemok!


ha..tengokkkkk..dasar...orang datang makan ice cream, aku laki bini makan nasi lemak dengan prawn mee lagik.kakakak...

tu la ice cream nyer, dalam mangkuk hijau tu, aku amik perisa bluberry,sedap! lambat cair. boleh di kongsi 2 orang la 1 mangkuk tu. Price range dia, ok la.tak de la mahal ke apa, biasa jek. next time nak datang lagik, nak cuba ice cream lain, bukan nak melantak cam ni.hahahha...

5 comments:

  1. erkk.nasi lemak dia sedap tak..adik su makan sikit je..dia kate pelik

    ReplyDelete
  2. mknan dia xbape nak tasty sgt kan..biasa2 je huhu tp icecream dia sedappp

    ReplyDelete
  3. Pn Syg:: kene pegi! makan es krem de.sedapppp
    sue:: sambal de mmg pelik la..prawn mee de pon so so jek..
    farah:: es krem de sdp kan.xcepat cair..

    ReplyDelete
  4. Wah !!! Lagi besh yer kat Bangi ^_^ Kat Nilai Biasa2 jee..Viewer kat luar dia tak cun sgt !!! hehhe ^_^

    ReplyDelete