Monday, February 14, 2011

Dapat hadiah!!

Uolllssss....

tetiba jek gedix2 hapdet kan.... ;p tadi cakap nak hapdet petang tentiba tak sampai tengah hari dah hapdet lagik.;p

aku dapat hadiah korang....;D
nak kata hadiah ke erk? sebab benda ni aku beli eh bukan aku beli hubby belikan tahun lepas kot...kirim pada kawan atas kawan. ada paham ka? kenapa kirim pada kawan atas kawan? sebab murah...tapi dah tak ingat berapa.huhui!!

aku beli perfume...;D

aku ni memang penggemar perfume, tak kira la ko mahal ke, ko murah ke, aku layan kan jek. perfume aku dari semurah2, sampai la yang agak mahal jugak la, tapi tak la mahal sangat, sederhana jek. ;D

golongan murah contoh macam one drop perfume, aku layan...aku suka kot.tahan lama, tak tinggal kesan calitan dekat baju, boleh bawa sembahyang tanpa was-was, paling penting banyakkkkkkk...hahahahha

stok-stok sederhana aku pakai Avon. aku paling suka women on earth kot, color hijau lembut, bau dia memang menusuk ke kalbu, mak mertua ai pon suka youuuuuu.....pastu banyak lagi la yang aku pakai, macam2 ada kan kat Avon tu.aku layan jek... ;p

separa mahal punya biasalah, perfume-perfume di pasaran...macam Nina Ricci ke, YSL ke, Stella ke, Dior ke, macam tu la kan. tapi biasanya aku akan ada 1 jenis la perfume separa mahal ni. Dah habis baru beli lagi, kalau yang murah tu ada jek stoknya.haha..

meh la kita tengok hadiah aku wei....meh meh...



perfume ni pernah menjadi kegilaan tak silap aku dulu, sana sini mesti bau red jeans or blue jeans. kan kan.


waaa....suka!!! memang perfume zaman atok atok, tapi bau dia memang tetap menggoda rongga hidung aku. ;p

No comments:

Post a Comment