Wednesday, January 11, 2012

Tutorial buang header

 Hamekk..tutorial terus aku bagi..heheheh..macam pandai bebenor kekdahnya.

Dek kerana tangan kemain gatal konon nak tukar template, pastu sekarang blogspot dah update backend dia, aku pon dasar blur, semua tonggang langgang jadinya semalam. Tu yang private sekejap. heeee...

Meh bagi tutor sket, kot mana tau ada yang jadi macam aku ni haaa...kikiki

Mula korang search, nak lagi senang tekan f3 tak pon ctrl+f


dah jumpa ko cari pulak benda bawah ni, yang color MERAH
 


Masalah aku semalam, bahagian header aku HTML dia ada 2 (dua), so aku buang yang aku color BIRU tu,blog post pon jadi double, tak memasal blog aku jadi panjang berjela. so bagi mengatasi masalah header jadi dua(2), korang boleh guna tutor di atas...
 

Kalau nak masukkan gambar sendiri pon boleh..just delete the whole RED color then masukkan gambar.ok?




chow!! (-_-")

No comments:

Post a Comment