Thursday, February 16, 2012

sama tapi tak serupa

Ramai cakap muka adik bungsu aku sama macam aku masa kekecik, eh dah besar pon sama jugak ;p . Mula memang aku rasa tak ada, tapi bila dia makin besar aku rasa sama pulak. apa kata korang??

muka kak long, jangan tak tau kak long garang tau, tapi kesayangan jugak. ;D

si bungsu, cu sara nama dia. sama macam kak long katanya, paling serupa aku rasa tang bibir terbelah tu.

owhohohohoh...rasa nak lempang lempang geram dekat cu sara ni. mengada sangat muka tu ;p
video 
cu sara kesayangan semua.


video 
rindu dgn budak kepoh nih!


Dah lah muka sama, satu benda yang SANGAT serupa ialah ini !!!

cara pegang pensil atau pen. SEBIJIK!!! aku tak tau mana dia belajar, tapi memang itulah gaya aku pegang pen. pelik tak? tak eh? heheheheheh... percayalah, si kecik ni serupa dengan aku walaupun kami berlainan ibu, tapi pak nyer sama. heeeeee.......

No comments:

Post a Comment