Tuesday, December 31, 2013

penutup tahun 2013



salam uolls!

kalau 31/12/2012 penutupnya adalah berita gembira bakal hadirnya orang baru dalam keluarga, tahun ni 31/12/2013 aku rasa benda ni lah penutup paling penyejuk hati untuk tahun 2013 selain dari kenaikan harga segala jenis benda untuk pembuka tahun 2014 nanti termasuklah taska anak2 aku huahuahua....

Hari ni check up cik bunga 4 bulan, sedang elok sampai rumah, abang Gdex pin pin depan rumah hantar photobook dari photobook malaysia.

Terima kasih untuk servis yang baik, minggu lepas submit minggu ni dapat cun cun 31/12/2013.

Dalam photobook ni terkandung semua gambar anak-anak aku. dari abang kecik sampai 2 tahun dan gambar cik bunga dari lahir sampai 3 bulan.

mereka berdua ni lah perkara terindah dalam hidup kami sekeluarga.

kehadiran cik bunga tahun 2013 ni penambah seri lagi yang sedia ada. moga bahagia yang dipinjamkan ini milik kami hingga tua.

Meh la layan je gambar ni yer, aku malas nak buat summary tahun 2013 ni.
Yang pasti aku berdoa tahun 2014 nanti lebih baik dari tahun 2013.
buat kalian juga!










wishlist 2014
menanti kehadiran penghuni baru
dapat memiliki tempat dihuni yang baru

cukup 2 yang besar ni dulu, yang kekecik tak yah masukkan. yang kekecik tu ku simpan dalam otak ketat ketat rapat rapat :D


welcome 2014
good bye 2013



No comments:

Post a Comment