Monday, February 23, 2009

da day i blurr....

hurm...
ai ni student semua dah stat claz..giler ramai da macam pasar tani da ni..ble tgk rmi sgt aku pun da mule pening..tkut pun ade jgk.
after dis, all de equipment regarding to film and television aku yg akan arrange..huhuhu...bru tadi james told me yg kali ni 2 claz dijlnkan serentak.student yg ade more 100..bru sat student da mule wat booking equipment n studio..pastu ble dorg da stat dpt assgmnt aku akan di intervw lak..wah!glamor sudah!!tapi...wa!!!! help help help!!!mcm mane la nk arrge equipmnt yg ciput tu dgn student yg giler rmi????wa!!!!

dalam pada aku pening dgn job baru nih, tapi aku seronok coz aku learn nu thing from here..blaja gne video cam, blaja clear head if its dirty, blaja btulkn tripod, psg bulb(haram aku xtau sblm ni), aku bru tau ap tu boom mic, boom pole, then after dis nk blaja capturing lak.alahai sonoknyer...

No comments:

Post a Comment