Saturday, September 5, 2009

picas bertunang..belum basi lagi kot...

T_T selamat pagi kalian..
hari ni rasa best tak bagi kalian?hehehe..
aku rasa hari ni best! tak tahu kenapa.mungkin mood aku bertambah baik lepas balik dari kampung kot. dah 2 minggu berturut aku balik JB dan yang paling best bila balik semua tanya pasal aku bila nak kawen, nak kawen macam mana, tema apa, nak buat dekat mana, dan paling seronok ada juga yang nak tolong sponsor...yehuu!! sayang uncle!ceh! bukanlah syok sangat nak dapat sponsor tapi rasa best pulak tiba2 menjadi perhatian kaum keluarga.heheheh..dulu jadi perhatian jugak, tapi mereka memerhati kerana takut berlaku sesuatu yang tak manis antara aku dengan my vitamin..heks! haih!!betapa tak percayanya mereka pada aku nih..hurm..tapi sekarang baru mereka percaya dan sedar yang anak sedara dia nih dah pun TUA eh..MATANG..dah pun berumur 25 tahun, dulu mereka rasa aku ni kecik lagi tak leh ada kawan lelaki..huhuhuh..uncle..along dah mesar lah..

aku tahu 25 tahun tu bukan jaminan seseorang itu menjadi dewasa atau matang, usia bukan lambang kematangan tapi insyallah aku rasa aku dah cukup umur untuk buat keputusan untuk diri aku, tapi mak masih lagi menjadi bahan rujukan terbaik untuk aku..sayam mak!!

lepas melakukan sedikit soal jawab dengan uncle-uncle n aunty-aunty mereka plak yang lebih excited,lagi excited sebab boleh pergi terengganu n shopping **sambil menyelam minum air** n baru diorang tersedar akulah anak saudara pertama diorang yang nak kawen dan pertama kali diorang kena handle sendiri majlis sebesar ini, dulu semua arwah atok yang uruskan..semoga atok berada dikalangan orang-orang yang beriman..bila teringatkan atok hati selalu jadi sayu, ternyata benar kata dia, yang dia tak mungkin sempat tengok aku kawen.. =(

disebabkan hari ni macam terlebih happy jom layan pix tunang aku hari tu..huhu..serba sedikit jela..nama pun tak ada hire mana2 photog yang ada cuma amatur yang mengambilnya..layan ek...hiks!


** inilah my future MIL ** asal aku terlebih sengih ek??


** ini pulak bakal SIL aku..ada lagi 2 org tapi anak2 mereka meragam plaks.


** ini mak, my lovely aunty n nenek sebelah ayah

yang last sekali mestilah pix aku ngn my vitamin kan...hiks!


** me n my vitaminz

majlis aku ni biasa2 je.. T_T

semasa majlis berlangsung yang menjadi mak andam adalh aunty aku sendiri..


** ini muka aku sebelum make up, tapi pic sebenar before make up lupa nak snap, api ni lah rupa aku kalau tak de make up.


** inilah hasil dari tangan aunty aku..ok x?hiks!

ini pula pix hantaran yang di sediakan oleh pihak aku dan my vitamin tapi di gubah oleh syiraz lil cottage


** ini from my vitaminz to me


** this is from me to my vitaminz
ok end...sangat semangat upload pix..huhuh...mungkin ada yang dah di upload tapi layankan je ek...da..selamat bercuti bagi yang tak kerja hari sabtu dan selamat berkerja bagi orang yang berkerja hari sabtu macam aku...

No comments:

Post a Comment