Thursday, August 27, 2009

entry tak ada tajuk

hurm..agak lama aku tak tulis apa apa dalam blogkan?
masa hati tengah sedih kemain hari-hari ada saja aku nak taip, tup-tup bila dah baik terus lupakan blog.he...tak lupa tapi busy sangat..aku perlu berpindah bilik, dari office atas ke office baru di ground floor, office yang sangat la sunyi dan tenang buatkan aku selalu menguap apatah lagi bulan-bulan puasa nih.he...

apa kes sekarang aku masih lagi kat office tak balik-balik??
tadi ada meeting, cakap pukul 5 tapi start pukul 5.30 cakap 20 minit je tapi jejak jugak 1 jam. keluar dari meeting room hujan mencurah2..hadoi...tepon kawan aku tanya dia dimana. bagai pucuk dicita ulam mendatang dia tengah beli makanan untuk berbuka puasa..hoyey!!jom kita kirim..:P. sambil menunggu aku blog hoping sana sini hilangkan bosan..lebih membuat bosan my vitamin tak ada dekat sini..dia balik kampung semalam..hurm..eceh! dah berbaik cepat je nak rindu tengah hati panas macam-macam cakap.adeh!!

nak kena ulas ke pasal hari tu??hari yang membuat aku luka bagai nak rak tu??
tak yah kot..cuma kesimpulannya aku memberi peluang lagi dan cuba perbaiki hati aku yang sebenarnya remuk redam mendam ni..huhuhu..hati masih suam-suam kuku..tapi kalu ikutkan sangat bahaya jugak.akukan dah selangkah menuju impian kami jadi kenapa aku harus beralah??anggap saja ini dugaan..dugaan atau sengaja mencar nahas?entah aku pun tak ada jawapan..yang pasti ini aku anggap dugaan sahaja..ok selamat berbuka semua..kawan aku dah pun balik dari bazaar...salam...

No comments:

Post a Comment