Friday, August 21, 2009

H1N1?






tajuk nak gempak, pix pun konon2 gempak jugak..huhuh.. konon nak ulas pasal H1N1 atau lagi gelamor selsema babi..wawawawa...
aku tahu sekarang makin meningkat tapi itu bukan cerita asalnya alasan kenapa aku memakai topeng itu..

nak tahu alasanya aku memakai topeng comel itu?

1. nak tutup jerawat aku yang semakin beriang ria diatas muka aku nih.
2. elakkan dari mereka dapat melihat betapa kembangnya hidung aku.
3. bilik banyak habuk aku asyik bersin tak hengat..menci!
4. ??? dah tak leh pikir dah..huhuh...

mari kita tengok pix untuk alasan 1 dan 2 ( aku memang gila glamor asyik nak tayang pic sendiri je, cam la lawa comel...layankan je la...)




itu dia si wajah jerawat dan hidung kembang..wawawawa...

juga pic alasan 3



sekumpulan habuk dan sampah**sebenarnya banyak agi kumpulan begini**




sampah yang aku dah letak dalam beg plastik** panggil cleaner tak datang2 nak suruh angkut**

owh ye..malam ni aku akan berangkat ke JB ku yang terchinta dengan kekasih hati..kami dah berbaik walaupun hati aku masih lagi suku baik ala-ala suam je hati aku ni..hehehe..tak pe lah ini dugaan sahaja.kalau ini aku mengaku kalah berkahwin lagi banyak dugaan mendatang.aku berdoa agar aku kuat dan cekal.

Esok dah puasa, malam kang dah boleh terawih, paginya dah bersahur..tetiba aku rasa sayu puasa kali ni tanpa insan tersayang aku..

No comments:

Post a Comment