Wednesday, November 25, 2009

long journey

morning....

hari ni rasa best gilerrrr!!!

sebab esok dah start cuti..tapi cuti kali ni aku tak balik ke kampung halaman terchenta.. huk huk!! =( tapi balik kampung halaman chenta hati belahan jiwa...heheeh..suka juga dapat balik kampung my vitamin cuma aku dilanda kerinduan yang amat pada adik-adik manja ku di kampung halaman ku...mak ayah umi...rindu kalian!!!!!

bucuk ingat tau dah promise balik JB lak pasni...(sambil mata kenyit-kenyit) =D
so untuk ke kampung chenta hati belahan jiwa pastilah aku akan mengharungi perjalanan yang saaaaangatttt jauh dan bakal mematahkan pinggang aku sekali lagi (ini baru 2 kali pergi terengganu) mungkin kalau dah pergi berkali-kali selepas kawen nanti aku akan terbiasa dengan keadaan =P!

ada rasa excited nak ke sana sebab terigin nak makan nasi dagang masakan mama(FMiL), sangatlah sedap sampaikan aku makan tak toleh kiri kanan(tipu jek =P!) aku tolehlah jugak, takkan nak tunjuk rupa kebulur lak kan, tapi seyes memang shedap!terbaekkk!!

owh rasanya setakat ni jek la aku leh hapdet ade kerja menanti, nak kena settle sebab aku cuti lama, ok lah! daaa...
dan tak lupa selamat hari raya aidil adha

(suka dapat dengar takbir raya selama 3 hari)

No comments:

Post a Comment