Wednesday, December 9, 2009

cuaca panas!!!

hye...

haihhh!!! panasnye cuaca hari ni...cam nak hangus aku rasa. tapi tu lah manusia..bila panas merungut panaslah, perit lah, teriklah, terbakarlah, bila hujan kete kotor, baju tak kering, sejuk, takut nak mandi (opss!!akulah tuh!!).

so edisi cuaca panas hari ni aku pergi makan minum tengahari di ESSO, taman Equin ( sape dok equin mesti tau lokasi kedai pakcik ni, dia sebenarnya lori kecik jek..) untuk meminum cendol bestttt!! dengan rojak mee...mabbelleesss!!!nyummmy!!

meh meh aku tunjuk kelazatan yang aku kecapi tadi..hohohoh..ayat ap jek aku ni pakai..layanzzz...



lepas dok makan, sembang itu ini dengan salwa pasal kawen ( salwa juga bride to be..=D ) berkonsi pendapat segala, aku pun blah balik opis..lepak2 kat opis aku ngantuk yang amat sangat...cam nak tidur jek dalam editing room.



- abaikan reaksi muka yang cam nyampes jek..aku tengah bosan giler!!-

tup tup afiq bagi idea bernas giler ( cam terlupa lak nak amik pic muke suka sangat dengan idea afiq)

afiq : beb kita makan cheese cake jom?
aku : jom! kat ne??
afiq: Secret la..mane lagik..
aku: jauh kowt...
afiq: dekat je dowh...dekat area T.... jek..
aku: set..jom...

so ini lah makanan aku dikala men'cabut'kan diri dari kerjaan..hahahahha

meh tengoksss....


-cantikkan??aku cam terrrrsuka laks...( ni lampu dalam secret)-


-aku n my vitamin (tetiba laksss)-

ok ok..ni rasberry chesse cake aku... =D

de ade promo mam cake free coffee tapi tetap nak ice lemon tea ahaks!!



sedap x????hohoho....tetiba tengok TOMYAM KUNG cam meletopss jek...tapi tak makanlah..kenyang kowt nak sumbat segala macam dalam perut..

sebenarnya tak de kisah yang best cuma nak cakap hari panasssss betul kulit cam nak terbakar kena panas...daaaa....

No comments:

Post a Comment