Wednesday, August 11, 2010

Baju Raya

wut???? baju raya dah kata dia...baru puasa sehari dah nak citer pasal baju raya...sungguh tak senonoh ini budak june.hahahahha....

tapi seyes nok....mak dah pergi tempah baju raya tau...baru kejap tadi.hahaha...orang lain tempah baju sebulan sebelum puasa, aku betul2 bulan puasa aku pergi hantar tempah, nasib baik kakak tu nak amik, memandangkan aku pelanggan tetap dia, jadi dia amik jugak.sayanglah akak!!

entah ek, aku tau banyak je baju boleh beli online or pergi je la mana2 bazaar mesti banyak baju dah siap, kalau nak upgrade sket pergi je mana2 butik melambak baju cantik2, tapi aku ni jenis tak suka baju dah siap, aku suka tempah. Baju dah siap mesti ada je tak kena, kang baju dah elok, kain pulak singkat...kalau kain semenggah, baju pulak besar...sebabnya, baju aku saiz S kain saiz M**kain nak panjang,bukan nak besar**. Manalah ada orang jual baju,kain asing2, lain2 size, so untuk selamat pegi tempah...baju, design, ukuran semua ikut hang. nak ketat, sendat, besar,kedoboh**besar tahap gaban**, ikut suka hati..janji ko suka kan?

nak tengok tak design baju mak yang glamorrrr tu?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ahhahahaah....glamor mak nok....picca hasil dari incik google..

tak la sehebat tok ti kita ni, tapi design je yang sama..material kain jauh panggang...macam langit dengan bumi...mak ni pipit mana nak sama dengan enggang..

ps:: tetiba mak sentitip..hahahah....

No comments:

Post a Comment