Thursday, February 9, 2012

Bila ia berguguran....

uolssss....

nak ngadu sendu nih...

nak tunggu dah la lama, sayang sangat, tapi bila dah dapat kena pulak korban kan...

Hari tu dah korban sikit, ni terussssss TERKORBAN!!

Rambut di hari 45, betul2 lepas pantang, pergi kenduri kawen BFF gue..hohoh..tetiba ternampak peha drumstick itu.hihihih....
masa ni panjang lagi..belum potong..
 Masa ni rambut dah potong dah, gara-gara konon takut rambut gugur masa anak pandai menyembur, potong siap-siap. eceh! ayu lagi la kan, tak pendek sangat. nak jugak puji diri sendiri...hihihih

 Berkenan nak potong macam ni,stylo la konon, tapi pikir balik aku tak ada masa nak dok selak-selak rambut bagai wanita anggun. so pilih yang type macam ni pulak.

Mak aiiii...inspirasi nak bini Beckham jek ko yer? hahahahahh
hasilnya?????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
rasa nak lempang x? hahahahah.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ada macam kak filla.nie x? muahahahah lagik!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
berdebar tak?? muahahahahahha lagik! 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tadaaaaa.... ( sore versi wall-e) ;p


 aahhhh...victoria sangat rupa rambut ko!! hahahah...nan ado!

semua ini berlaku selepas aku rasa nak meroyan tengok rambut sana sini dalam rumah, atas bawah depan belakang semua ada rambut aku. Dalam bilik air jangan cakap lah! bila mandi sekali aku lurut DENGAN JARI hamekkkkkk......banyak gile kotttt...kena 2 3 kali aku lurut, terus nak meraung dan dan tu jugak! aku panggil hubby aku soh tengok rambut aku, terus dia ajak gunting rambut.

Sayang oooooo..serius sayang, teringin nak berambut panjang, tapi akhirnya hanya kenangan, nasib baik rambut aku jenis cepat je panjang, so tak la ralat sangat khennnnnn......

Tak pe la, umur dah banyak ni, rambut pendek nampak muda ya a awww sket! hahahahahah fengshannn.....






2 comments: