Wednesday, July 15, 2009

Mrs Zamzuri saya juga Tag utk diri sendiri

huhuhu...jumpa this tag dari blog ini...mari kita tag diri senirik!ahaks!

1. Bekas kekasih saya kini cuma kenangan dalam hidup saya, apa pun dia pernah menjadi part of my lifekan, dan tiada dendam dihati.

2. Saya sedang mendengar 2 lelaki nigel sedang berborak dalam bahasa yang saya fahami tapi tak amik 'port' kerana saya bukan penyibuk **padahal tak paham**

3. Mungkin saya patut telefon mak saya sebab sangat rindu padanya sekarang!

4. Saya suka kucin! ** dady ami nk anak kucin..nak yang bulu gebu okeh!**

5. Sahabat-sahabat saya adalah orang yang paling saya sayang selepas my family n my vitaminz ** pasti kamu semua muak dengar ayat ini**ahaks!

6. Saya tak faham kenapa makin ramai lelaki yang saya jumpa tapi dah tak macam lelaki???

7. Saya kehilangan bila my vitamin marah2 macam dah tak sayang sayep lagik!**huk huk**

8. Ramai yang berkata saya ni kurus macam orang tak cukup makan. Hello...saya cukup makan okeh tapi berat yang tak moh naik...** tolon bagi idea untuk naikkan berat tanpa perlu minum weightgain =P!**

9. Cinta itu adalah anugerah dari-NYA maka peliharalah ia jangan nodainya.

10. Di suatu tempat yang sangat bosan sekarang ialah dalam lab sambil tunggu PC installing software **giler lama okeh!**

11. Saya akan cuba untuk menjadi seorang hamba-NYA, anak, bakal isteri (ayat gedix!), pekerja, kawan,teman,sahabat atau apa saja yang berkaitan denganya yang pasti adalah terbaik! ** azam setiap tahun**

12. Perkataan SELAMANYA membawa maksud tiada penghujung seperti sayang seorang ibu pada anaknya.ada ke ibu tak sayang anak bila anak dia dah tua dan xcomel macam masa kecik??** ppe je aku nih**

13. Telefon bimbit saya ialah Nokia

14. Bila saya terjaga saya akan terus check handphone saya utk tgk jam** Mrs Zamzuri kita samalah**

15. Saya paling meluat bila tengok perempuan pakai tudung tapi pakai seluar sinting sampai betis.** apa kes??**

16. Pesta/parti adalah tempat yang kadang-kadang buat saya lemas!.

17. Haiwan yang paling comel pernah saya temui ialah kucing!!**sangat suka kucing**

19. Hari ini nak bangun pagi rasa malas sebab hari hujan dalam kepala asyik pikir sedapny abergulung dalam selimut..huhu

20. Malam ini saya nak keluar dengan my vitamin nak ajak pergi makan nasi lemak dan cendol dekat Taman Warisan.** harap2 ada cendol malam ni,kepingin bangat nih**

21. Esok pula saya akan tolong my vitamin membuat banner untuk laman webnya** dady kena belanja mai makan sedap nih**

22. Saya betul-betul inginkan sebuah keluarga yang bahagia kerana saya tidak membesar dalam keluarga yang bahagia** sob sob**

23. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini adoyai...kenapalah muka kau banyak sangat jerawat!tensi!!

24. Pusat membeli-belah atau arked permainan? mana saja ok.. jom shopping!!

25. Makanan Barat atau Jepun? makanan kampung boleh tak??

26. Bilik yang terang atau gelap? saya takut gelap...huhuhu

27. Makanan segera adalah makanan yang bagi badan orang jadi geeemmookkk...jauhi okeh tapi tidak bagi saya=P!!

28. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang "ok bby, nanti ami buatkan..owait..k take care..bye.."

29. Lepas ini saya akan duduk lagi dalam lab yang bosan ini sebab ade lagi 22 PC perlu di install dengan hanya 1 installer yang disediakan ** bagus bukan**.

30. Siapa yang anda ingin tag. sesiapa saja yang nak buat ** saya sukarela je..**

No comments:

Post a Comment