Friday, July 10, 2009

selamat petang cikgu!

Ke kiri ku buntu
Ke hutan ku hilang
Ke timur ku kosong
Aku terus bosan dan tertekan
Seperti waktu yang terus saja meninggalkan aku
Dalam ke dasar kerak bumi yang belum diterokai
Warnaku rindu
Jiwaku biru
Menunggu cinta ku
Umpama si buta yang melihat syurga
Umpama lampu yang berbunyi hitam
Lalu menunggu aku terus
Kini malam tiba lagi
Kerana tinggalkan cahaya matahari
Dibebankan dengan bunyi rintisan hujan
Seperti mahu saja aku mengejar
Gunung yang besarnya tidak terdakap
Seperti itu jugalah rindu aku pada....
Kini harus aku terus menunggu
Atau hilang saja dilautan luas


*selamat pagi cinta...tajuk kat atas tak ada kene mengena tapi memandangkan aku post petang so jadilah selamat petang.lalalalla..

tetiba aku tersyahdu lak ai ni.heheheh

Selamat pagi cinta, im jus love da story even cte de simple tp aku ske sgt..
mse g tgk cte tu aku layan dgn my gurlfrwen jer....huhuhu..mne my vitamin??de xmoh tgk huh! menci!menci!
tapi tak pe sebab de xsuke jadi aku tak paksa maka aku layan je ngn kaum hawa.huhuhuh..bunyi gile desperet kan.huhuhuu...

sebenar ai ni aku buhsan so jus want to mambling.bley gtu?
kalau tak bley pun aku masih mahu jugak.

dari pagi tadi aku cuma sebok berjalan-jalan (dengan mouse yang digerak2kan je) dari 1 blog ke 1 blog. kenapa??aku sedang mencari maklumat ahaks!! ayat power (maklumat) aku nak cari info untuk pengantin..kan nak jadi perantin nih...lama lagi okeh!!(tapi tidak bagi aku..hurmm...)

kalau dah tahu lama lagi kenapa aku sibuk cari dari sekarang??

1. aku rasa masa macam kejap je berlalu..wa!!!
tapi tadi ada kawan aku cakap sebenarnya ebih kepada bentuk nasihat
" Allah dah bagi masa 24 jam sehari , 7 hari seminggu tak lebih tak kurang semua sama jadi gunakan masa itu sebaik mungkin dan cuba aplikasikan juga sebaik mungkin" lebih kurang gitulah. dan lagi satu aku suka dia cakap " kau rasa lorong kau sempit sangat untuk menuju perkahwinan ko sekarang tapi lepas semua selesai kau akan rasa jalan kau luas terbentang" alhamdullillah..kata-kata dia bagi spirit untuk aku.thanx matlan =P!.
2. aku sangat teruja! (gila gatal!)
3. aku nak survey sebanyak mungkin info. sebab? sebab ni 1st time family aku nk wat majlis kenduri kahwen, jadi banyak yang belajar (walaupun aku cuma belajar untuk menguruskan keperluan kau saja =P!)
4. aku jauh disini( KL je padahal) keluarga ku di JB jadi aku perlu survey awal setelah puas survey maka lepas tu aku leh pergi serang kedai2 yang aku suka!huyeey!!
5. aku cerewet, angan2 besar tapi bajet ciut je so survey mana yang patut dan boleh beza harga dan dpt banyak idea kerana sume blogger bride to be tidak lokek ilmu. trimas utk sume!aku ni silent reader bolg kalian.hehe..
6. aku nak cari cara2 utk DIY benda yang patut utk DIY so tiada pembaziran dan aku akan cuba melembutkan tangan aku yang keras ni.
7. aku cari2 resepi sekali ** ada kena mengena ke??** ( ini tak termasuk utk kawen, ni utk perut sy sendiri kerana sy duduk bujang, jadi perlu masak sendiri =P!)
8. aku...ahh..aku tak tahu, bukan tak tahu, tahu tapi tak yah list out la kan, lagipun yang penting aku mahu mencari sesuatu mengikut bajet aku yang sangat tight ini kerana itu aku sudah blog hoping sana sini..huhuhu...

ok lah rasanya aku dah boleh stop sebab dah time untuk balik...da....

No comments:

Post a Comment