Tuesday, July 21, 2009

P.S I LOVE YOU

opss!!
yer...aku tau aku lah orang atau manusia terlembab sekali, mesti korang semua dah tengok cerita ni kan..huhuhu
tak kesahlah aku lambat ke lembab ke, sebab masa awal-awal aku tengok tajuk dia macam tak memberangsangkan..eheks!
tak tahulah macam mana hari ini aku boleh terlekat depan tv layan cerita ni...adehh!!
mungkin disebabkan mode demam, ditambah lagi aku salah bantal** tu bahasa aku,tau lak korang (bila sakit leher lps bgn tidur)** menyebabkan leher,belakang badan sampai ke tangan aku sakit,buatkan aku terus meleka dengan cerita ni di bubuh lagi perisa nasi putih+telur dadar half cooked+labu bercili=sedap ** makan depan tv =P!** menjadikan aku leka dengan P.S I LOVE YOU dan akhirnya dalam air mata aku mengalir aku tersenyum sensorang...boleh gitu??huhuhu...apa tak boleh blah?? ada aku kesah? eheks!

terasa dihati,terlintas di kepala masih wujud lagi ke cinta yang begitu agung??
rasanya macam dah xwujud je, apatah lagi sekarang cerita cerai, sana sini tersebar,terwar-war dan aku salah seorang dari anak2 yang kehilangan ayah dan ibu yang masih hidup ** dulu sedih sekarang aku redha**
sehinggakan aku memasang azam untuk anak2 aku nanti** gila berpandangan jauh aku nih** mereka tak kan rasa apa yang aku lalui, semoga DIA memberi ruang untuk aku.

okeh...cerita tadi, aku tersentuh dengan cara hubby dia aku rasa terawang2 dengan cara dia guide wife dia,alangkah bagusnya andai itulah kenyataan yang akan diberi oleh seorang suami pada isteri yang aku rasa semakin tiada dalam diri seorang lelaki.betapa dia agungkan wife dia, sampai dia ucapakan terima kasih pada isterinya yang sanggup menjadi suri hidup dia.
ok la..kepala dah semakin berat, badan semakin sakit, tekak dah mula perit,hidung dah penuh air yang menyebabkan bunyi srot srot **gelinye** so im off now...

P.S my vitamin I LOVE YOU

** sorry aku dalam mode cinta.hahahaha....
Wah!!!itu semua hanya mimpi...n i hope my dream come true...ada kena mengena ke??adehh

No comments:

Post a Comment