Thursday, July 30, 2009

muscle pain!!

aahhhh!!!

rase nak jerit nak nangis nak hentak2 kaki rasa macam2 nak buat... =(
mak sakit...

my previous entry aku ade mention pasal salah bantalkan, tapi aku tak tahu lah aku ni sakit sebab salah bantal ke apa, sebab sampai hari ni ia semakin menyakitkan aku..habis badan aku bengkak..semua muscle aku rasa sakit.nak tidur pun susah bangun tdur rasa seksa yang amat..

adakah kerana aku ni jenis tidur ala-ala kayu tak bergerak sana sini sehingga menyebabkan bahu leher malah my back muscle pun sakit?

atau kerana aku memang salah tidur?

atau kerana hari tu lagi sepatutnya dah baik tapi dek kerana aku telah dikerah setup pc (ahad 25hb) dan semalam (rabu 29hb) pula perlu dismental pc, angkut itu ini sampai badan aku sakit giler...urat segala rasa tegang semacam, bila balik umah muscle aku rasa macam keras giler, wat aku rasa nak nangis jer... sakit sangat2x...

No comments:

Post a Comment