Saturday, August 1, 2009

terasa macam kuli..

=(

pepagi aku dah nak berblog..hari ini dah kena kerja, rasa sakit masih belum hilang semalam dah dapat MC tapi 1 hari je..aku tidur sepanjang hari tapi bangun pagi badan aku masih lagi sakit dan pagi ni nak pergi kerja moh kita tampal koyok (salonpas).adehh!!!

paling aku rasa parah gila, datang opis dapat tau hari ni dah mula nak setup 63 pc pulak..wa!!! haruslah isnin pergi klinik lagi amik mc sekali lagi, macam mana nak baik kalau baru muscle aku nak release dah kena kerah lagi???sakit okeh...

pergi klinik semalam semua dok pandang, ye..aku tahu aku jalan macam robot, kepala tak leh toleh kiri kanan, jalan tegak macam kayu dah lah aku ni kurus terus nampak mcm tiang bergerak. masuk bilik doc cakap muscle pain dah hampir 1 week, then doc cakap nak injection tak??aku lak muka terus pucat ( aku takut jarum) doc senyum je tengok muka aku, then " ok lah i bagi u pills untuk tidur, u rest hari ni jangan banyak bergerak" dalam hati dah hoyey!! dapat cuti..tapi satu hari je..doc...saya lupa nak bagitahu hari sabtu saya bekerja juga haris bagi 2 hari mc...=( huk huk!!
disebabkan dapat 1 hari je mc hari ni gagah jugak pergi kerja, tapi saya masih sakit okeh!!benci lah...

beginilah nasib diri ku yang oh tuhan....adehh!!

No comments:

Post a Comment