Monday, August 3, 2009

Transformation???

hari ini keadaan masih lagi seperti hari sebelum2 ini, masih lagi merasakan muscle pain yang aku tak tahu bila nak hilang...perlu ke pergi amik injection??? scary... =(

opss!! cam lari tajuk lak..heheh
semalam aku telah melalui 1 transformasi eheks!!
sekejap aku bagi tengok apakah itu...















jeng jeng jeng...



ini sebelum di tranformasi..



dan setelah transformasi??













am i still cute??huhuh..




opsss!! jangan bagi komen dulu..
aku tahu mesti aku dah nampak cam tomboy.. =(
tapi masih cutekan??huhuhuh...
nasib baik My vitamin xkesah **sebenarnya kesah tapi selepas dipujuk dan alasan yang munasabah jadi dia setuju dalam paksa =P!**.

kenapa aku gunting???
sebab hair falls yang dah tak terkawal lagi.. =(
banyak sangat gugur sampai timbul rasa takut nanti aku botak..hahahha...
ye..aku tau tak masuk akal,tapi itulah alasan kenapa aku gunting rambut sampai kontot begitu...** aku tak moh botak okeh..saya masih muda lagi..keh keh keh **
aku sedang melakukan treatment untuk rambut sekarang dan bagi memudahkan penjagaan, aku gunting pendek supaya lebih mudah untuk aku maintain balik akar rambut aku yang melemah disamping senang nak sapu hair tonic supaya rambut aku tumbuh dengan suburnya dan lagi 1 aku tak perlu tengok rambut aku bersepah dekat lantai bilik air setiap kali lepas mandi and cuci rambut..it was scary okeh....hoyey!!rambut dah pendek.. ** sebenarnya sedih tengok rambut aku dipotong semalam..tapi muka maintain ceria je..rambut dah pendek sob sob**

and semalam my vitamin pakai kasut yang aku belikan untuk birthday dia ** aku suka..**..sangat suwitt...**pada akulah** masa ni kami tengah melepak sambil minum cendol tunggu my cute car kena basuh..aku rasa nak sula je montot burung yang melepaskan kotoran di pintu keta aku dari atas sampai bawah pintu keta...grrrr!!

okeh...ni kasut dia..chumilkan??



konon ni lah shots paling cute pada dia..




aku main snap jek..ikut suka hati den...





yer..itu kaki aku ** abaikan kehodohan kaki ku..dia berurat sebab dah penat berjalan**..my vitamin chumil dengan kasut, aku pakai flip flop je..** kasut aku dok dalam kete je...**

** quality pic harap maaf sebab amik pakai hp jer...camera??xbawa lak.. =P!

No comments:

Post a Comment