Wednesday, September 9, 2009

lupakan

ceriakan hari mu...
bagaimana pula aku boleh ceria hari ni sedangkan semalam aku katakan aku luka berdarah??
hahaahha...dari melayan rasa sakit yang entah bila hilang lebih baik aku cari sesuatu yang buat aku lupa pedih itu..** lupakah??**

sedang berblog hoping aku terjumpa sesuatu dari blog ini

dari blog itu aku telah berjumpa theme yang aku mahukan...sangat sukeee....thanks kerana telah meletakkan pix itu...thnx pada kamu yer...

ini merupakan theme wedding aku nanti..** akan adakah??aku harap doa dari kalian semoga ia menjadi kenyataan**

aku telah jatuh chenta pada PINK + GREY, sangat jatuh tangga eh! jatuh chenta...jom tengok nak??









tapi warna ini akan dipakai oleh ahli keluarga insyallah dan digunakan untuk keseluruhan doceration pada majlis aku nanti...

si RAJA dan RATU SEHARI rasanya aku akan memakai color BLACK + FUCSHIA atau OFF WHITE utk reception dan for solemnization DUSTY PINK + CREME senang cakap major color ialah PINKISH..heheh..sangat gurly..ihiks! tapi aku memilih merah jambu adalah kerana inginkan sedikit perbezaan warna dalam hidup aku, aku inginkan variasi. aku bukanlah orang yang suka color pink tapi aku suka purple.heheh..kenapa tak pilih purple??seperti yang aku kata ingin sedikit kelainan warna dalam kehidupan seharian aku. =) hahahha..ayat nak poyo je aku ni..layan je ek...progress untuk masa sekarang masih NADAA...belum memulakan apa-apa lagi..tunggu awal tahun depan barulah memulakan segala hunting meng'hunting' seperti bride to be sekalian yang sekarang tengah busy melakukan aksi hunting'an'.semoga majlis kalian berjalan lancar..

semoga sahaja ahli keluarga bersetuju dengan color ni, sebab hari itu my aunty macam kureng setuja pula..hurmm...

No comments:

Post a Comment