Monday, January 11, 2010

separuh lega

olla...

Hari jumaat lepas dapat panggilan dari RJCC untuk confirmkan tarikh dan bayaran yang perlu di buat. Penerangan bayaran diberikan secara terperinci dan sedikit shock sebab macam 'aik??murah ek dewan RJCC ni??' hohhoh..perihal tentang dewan semua diuruskan oleh makcik aku, dari dewan,catering,ghazal bla bla..semua makcik aku uruskan. aku??aku uruskan keperluan seorang pengantin je la.parents aku?tugasnya makcik aku dah amik, die cakap ' biar orang yang buat, tengah excited anak sedara sulung nak kawen.." huhuhu...jadi dewan - DONE!

hari sabtu, kononnya nak pergi cari kain untuk baju nikah, tapi aku terlupa nak bawak kain baju nikah lelaki, untuk dapatkan warna yang sama, maka aktiviti cancel sudahnya pergi Alamanda makan dekat Johnny's dan tengok wayang cerita Vampire Assistant. citer de?layanzzz....point: 5/10. ok la kan... =D

malamnya pulak jumpa bakal OP. Dia ni kawan2 yang aku kenal melalui YM jek..kami kenal dah hampir 2 tahun kot..xsilaplah. dah lama tahu dia ni photog, so memang dah simpan niat nak amik dia as OP untuk majlis aku nanti. bermula dengan contoh2 story book, gambar2 yang disnap, sampailah permintaan aku, serta gambar2 yang wajib ada dalam album aku nanti, dapatlah kata sepakat, pakej yang aku ambil adalah untuk minimum OP 2 orang, kalau budak2 dia xd job penting de akan bg seorang lagi OP tambahan (kaki kiri kanan lah),aku??mestilah sukakan...dan benda yang tak disangka pakej aku ni termasuk Pre-Wedding...hohoho..i loike uollsss... so untuk photog- DONE!

semalam?? aku berkuak lentang jek dirumah. malam plak layan AJL...komen: faizal Tahir aku memang dah agak dia akan ade 1 trofi walau bagaimanapun and aku suka giler dengan persembahan dia...owh...de hensemnyer....hahahah...Black sore memang best..so layaklah vocal terbaik. yuna???no komen.... =( aizat, PERGI : terbaikkk...aku suka sangat lagu pergi tu...aku pernah buat entry pasal lagu pergi cuba klik ni PERGI.



korang suka tak yuna menang??? heks!

No comments:

Post a Comment