Saturday, July 23, 2011

Its a BOY!


Salam..

sorry semua...semalam janji nak hapdet tapi nan hado...hehheh

Alhamdulillah..selepas 2 kali scan, confirm my little love inside its a BOY!

so.....tekaan orang sekeliling aku adalah benar sama sekali..paling penting instinct aku tepat.
Since kandungan aku 4bulan aku dapat rasakan my baby is a boy, agak lambat la gerak hati tu. Setengah orang baru-baru pregnant pon dia dah dapat rasa, tapi naluri ibu aku ni lammmmbattt sket sampainya.heheheh...

Masa scan 3D/4D memang dah terang2 nampak pistolnya..huhu..tapi tetap nak tunggu scan dengan KK **padahal KK 2D scan je pon...** tapi biasalah kan..mengada begitulah..

Time scan 3D/4D alhamdulillah mengikut yang nampak dalam screen semua baik2 belaka..mulut baby adalah kecik seperti mumm nya. hehehe...


owh comelnyaa.....gerammmm!!


ps :: baby semakin aktif, mummy semakin susah nak tidur malam. ;D

No comments:

Post a Comment